Αναζήτηση Κλινικών

Αναζήτηση για:
Πόλη
Επιλογή Τμήματος

Εξωτερικά Ιατρεία

Πόλη
Επιλογή Τμήματος
Ημέρα εφημερίας

Συνδεδεμένοι χρήστες

Έχουμε 44 επισκέπτες συνδεδεμένους



UEHP News OCTOBER 2013


EUPOPEAN ECONOMY
The Second Economic Adjustment Programme for Greece- Fourth Review – April 2014


EUPOPEAN ECONOMY
The Second Economic Adjustment Programme for Greece- Second Review – May 2013


Health Professional Mobility in a Changing Europe
New dynamics, mobile individuals and diverse responses



ΒΡΑΒΕΙΑ SALUS INDEX 2019


6-11-2019

Η αλλαγή πολιτικής ηγεσίας ως μοναδική ευκαιρία για μεταρρυθμίσεις και επανασύσταση του Εθνικού Συστήματος υγείας και εξορθολογισμο των οικονομικών της μακριά από ιδεοληψίες

του Γρηγόρη Σαραφιανου,
Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών και μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της
UEHP Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιωτικών Νοσοκομείων


Η αλλαγή Κυβέρνησης και πολιτικής ηγεσίας στο Υπουργειο Υγειας έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες στους παρόχους υγείας, στους εργαζόμενους στον Εθνικο Σύστημα Υγειας, δημόσιο και ιδιωτικό, στην ιατρική κοινότητα αλλά και σε όλους τους Ελληνες για επανασύσταση του Ελληνικού Συστήματος Υγειας.

Οι απαράδεκτες συνθήκες με τις οποίες λειτουργούν τα δημόσια νοσοκομεία, με τις πολύωρες αναμονές στα ΤΕΠ, τα εκατοντάδες ράντζα τριτοκοσμικής χώρας, οι κλειστές κλίνες ΜΕΘ λόγω φυγής του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού στο εξωτερικό, η ελλειμματική λειτουργία του ΕΚΑΒ, η αποτυχία δημιουργίας των Πρωτοβάθμιων δομών υγείας, των πολυέξοδων ΤΟΜΥ, οι κλειστοί προϋπολογισμοί του ΕΟΠΥΥ και τα ληστρικά και απαράδεκτα μέτρα των Rebates and Claw back που όλα τα κόμματα ως αντιπολίτευση καταδικάζουν αλλά ως κυβέρνηση υπερθεματίζουν και εφαρμόζουν, έχουν διαμορφώσει μια κατάσταση στο χώρο της υγείας που απαιτεί ΑΜΕΣΑ, ΔΡΑΣΤΙΚΑ, ανεξαρτήτως πολιτικού κόστους μέτρα, ΣΗΜΕΡΑ, αν όχι χθες.

Ποιος έχει την τόλμη, την φαντασία αλλά και την αντικειμενική γνώση να τολμήσει και να πετύχει ;

Ποιος έχει το θράσος να αγοράζει υπηρεσίες υγείας αλλά και φάρμακα όταν δεν επαρκούν οι οικονομικοί πόροι διότι οι προϋπολογισμοί είναι εξωπραγματικοί, μακριά από τις πραγματικές ανάγκες του Ελλήνων ασθενών.

Ας μην ξεχνάμε ότι οι νέες ασθένειες απαιτούν υψηλού κόστους διαγνωστικές εξετάσεις, υψηλού κόστους θεραπείες αλλά υψηλού κόστους φαρμακευτική αγωγή.

Δικαιούμαστε ως λαός αξιοπρεπείς, ΑΜΕΣΕΣ, ποιοτικές, αποτελεσματικές, αποδοτικές υπηρεσίες υγείας με χρηματοδότηση στο 8% του ΑΕΠ από 5% που είναι σήμερα όπως ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Γιατί χρειαζόμαστε μονάδες ΤΟΜΥ δημιουργώντας νέα λειτουργικά κόστη όταν ο ασθενής μπορεί να εξυπηρετηθεί από συμβεβλημένους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ;

Γιατί χρειαζόμαστε κρατικά διαγνωστικά εργαστήρια όταν ο ΕΟΠΥΥ μπορεί να συμβληθεί με τα ιδιωτικά με τιμές χαμηλότερες και από αυτές του 1991 (πριν 28 ολόκληρα χρόνια) !!!! ;;

Γιατί σε κάθε νοσοκομείο να λειτουργούν περισσότερες της μιας Κλινικής – ειδικότητας, κατάλοιπο της «εποχής των Καθηγητών» ;

Γιατί σε κάθε νοσοκομείο, ακόμη και σε απόσταση κάποιων μέτρων, να λειτουργούν κλινικές των ίδιων ειδικοτήτων και τα ίδια εργαστήρια, που συνεπάγονται ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, κοστοβορο service, υψηλά συμβόλαια συντήρησης, ελλείψεις προσωπικού και σε κάποιες κλινικές άδεια κρεβάτια και σε άλλες ράντζα.

Χωρίς να κλείσει ούτε ένα νοσοκομείο, χρειάζεται άμεσα συνένωση κλινικών ιδίας ειδικότητας και εργαστηρίων και παράλληλα εξειδίκευση των νοσοκομείων.

Υπάρχουν περιοχές στην Ελλάδα που σε κάθε 20 χλμ. λειτουργεί δημόσιο νοσοκομείο με δεκάδες προβλήματα.

Αλήθεια, γιατί να μην λειτουργήσει ένα νοσοκομείο σε κάθε μεγάλο αστικό κέντρο για την νοσηλεία χρονίως πασχόντων;

Κάθε νοσοκομείο θα πρέπει να λειτουργεί ως ιδιωτική επιχείρηση με προϋπολογισμούς και ισολογισμούς και να εκλείψει η παράνομη, για την οποία έχουμε καταδικαστεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, κατάσταση των κρατικών ενισχύσεων.

Η σημερινή Κυβέρνηση καλείται να κυβερνήσει μακριά από τις ιδεοληψίες της προηγούμενης.

Στην δευτεροβάθμια περίθαλψη η συνεργασία Δημόσιων Νοσοκομείων με Ιδιωτικά θα επέφερε οικονομίες στον προϋπολογισμό και καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών.

Τον ασθενή τον ενδιαφέρει η καθημερινότητα και όχι οι μεγαλόπνοες εξαγγελίες.
Ο ασθενής απαιτεί αποκατάσταση των προβλημάτων υγείας χωρίς ράντζα, χωρίς 10ωρη αναμονή στα ΤΕΠ, χωρίς προγραμματισμό του Χειρουργείου μετα από μήνες ή και χρόνο (χωρίς υπερβολή), επαρκή ποσότητα σε φάρμακα και υλικά, χωρίς να τον ενδιαφέρει εάν ο παρόχος των υπηρεσιών είναι το Δημοσιο ή ο Ιδιώτης που συνεργάζεται την πολιτεία.

Ο Υπουργος Υγειας καλείται να επιλύσει τα προβλήματα, που είναι καθημερινά, ΑΜΕΣΑ, χωρίς χρονοτριβές και χωρίς μακρόχρονους προγραμματισμούς.

Και για να έχει μια αντικειμενική αντίληψη της επικρατούσας κατάστασης απαιτείται επίσκεψη του ίδιου στα περισσότερα νοσοκομεία και συνεργάτες που ζουν επι δεκαετίες μέσα στον χώρο της υγείας και διαθέτουν σφαιρική αντίληψη.

Εμείς είμαστε πρόθυμοι και έτοιμοι να συνεισφέρουμε σε μεταρρυθμίσεις και εξορθολογισμους, όπως ξεκινήσαμε με τα φάρμακα των ογκολογικών ασθενών, τα οποία μπορούν επεκταθούν σε όλη την Ελλάδα, στη συνεργασία για κλίνες ΜΕΘ, στην αποσυμφόρηση των δημόσιων νοσοκομείων παραμονές των εφημεριών τους, σε συμπράξεις σε άλλους τομείς και στην ψηφιοποιηση της συνεργασίας με δραστική κατάργηση των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΟΠΥΥ που το κόστος λειτουργίας τους ισούται με το ποσό που καλύπτει τις δαπάνες για τους παρόχους υγείας.

Ζούμε με τους ασθενείς, συμπάσχουμε με αυτούς, αγωνιούμε μαζί τους και κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για την αποκατάσταση της υγείας τους και την άμεση επιστροφή τους στην καθημερινότητα τους, ως ενεργοί πολίτες.


 

Σύνδεση



Χρήσιμοι σύνδεσμοι

 

Δημοσιεύσεις