Αναζήτηση Κλινικών

Αναζήτηση για:
Πόλη
Επιλογή Τμήματος

Εξωτερικά Ιατρεία

Πόλη
Επιλογή Τμήματος
Ημέρα εφημερίας

Συνδεδεμένοι χρήστες

Έχουμε 76 επισκέπτες συνδεδεμένους



UEHP News OCTOBER 2013


EUPOPEAN ECONOMY
The Second Economic Adjustment Programme for Greece- Fourth Review – April 2014


EUPOPEAN ECONOMY
The Second Economic Adjustment Programme for Greece- Second Review – May 2013


Health Professional Mobility in a Changing Europe
New dynamics, mobile individuals and diverse responses

Παρουσίαση

Η Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών είναι το δευτεροβάθμιο σωματείο-Ομοσπονδία που εκπροσωπεί την συντριπτική πλειοψηφία των Ιδιωτικών Κλινικών που λειτουργούν στην χώρα.

Σκοποί της Ένωσης είναι:

α) Η μελέτη, διαφύλαξη και προαγωγή των επιστημονικών επιδιώξεων και των ηθικών, κοινωνικών, οικονομικών και επαγγελματικών συμφερόντων των ιδιωτικών κλινικών.

β) Η συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, με σκοπό την ανύψωση της παρεχομένης στάθμης νοσηλείας προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

γ) Η καλλιέργεια του πνεύματος συνεργασίας, συναδελφικότητας και αλληλεγγύης μεταξύ των Ενώσεων μελών της Ομοσπονδίας.

δ) Η ανύψωση και ενίσχυση της πνευματικής και κοινωνικής στάθμης των μελών των Ενώσεων, που συμμετέχουν στην Ομοσπονδία, συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά και της οργάνωσης διαλέξεων, μορφωτικών ή άλλων κοινωνικών εκδηλώσεων (ανακοινώσεις επιστημονικές, δημοσιεύσεις κ.λπ.).

ε) Η προστασία και προαγωγή των επαγγελματικών, κοινωνικών και οικονομικών συμφερόντων των ιδιωτικών κλινικών της χώρας στα πλαίσια της εξυπηρέτησης του κοινωνικού συνόλου, η επιδίωξη εξεύρεσης και εφαρμογής μεθόδων οικονομικότερης λειτουργίας αυτών με την με κάθε νόμιμο τρόπο μείωση των κάθε είδους δαπανών τους, η ενθάρρυνση της ίδρυσης και της συμμετοχής των μελών της σε προμηθευτικούς, παραγωγικούς, καταναλωτικούς Συνεταιρισμούς, η ίδρυση και λειτουργία σχολών εκπαίδευσης και κατάρτισης προσωπικού κλινικών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

στ) Η εκπροσώπηση των Πρωτοβάθμιων Επαγγελματικών Οργανώσεων (Ενώσεων) – μελών της για την υπογραφή, ύστερα από διαπραγμάτευση, πάσης φύσεως συλλογικών συμβάσεων, που υπάγονται στην αρμοδιότητά της, νοσοκομειακής περίθαλψης, διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων και κάθε μορφής παροχής υπηρεσιών υγείας με κάθε ασφαλιστικό ταμείο και φορέα κοινωνικής ασφάλισης.

Οι Ιδιωτικές Κλινικές:

Προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Περίθαλψης

Επενδύουμε διαρκώς σε νέο Ιατροτεχνολογικο εξοπλισμό για να προσφέρουμε νέες Διαγνωστικές και Θεραπευτικές μεθόδους στην αντιμετώπιση των ασθενειών

Ισχυρή παρουσία και συμμετοχή στο Ελληνικό Σύστημα Υγείας με 15.000 κλίνες νοσηλείας και απασχόληση 20.000 εργαζομένων

Κτίζουμε το αύριο, οραματιζόμενοι ένα σύγχρονο σύστημα υγείας, υψηλής αποδοτικότητας, άμεσης ανταπόκρισης, ελεύθερης πρόσβασης σε ποιοτικές υπηρεσίες


Τελευταία νέα

Η Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών είναι το δευτεροβάθμιο σωματείο-Ομοσπονδία που εκπροσωπεί την συντριπτική πλειοψηφία των Ιδιωτικών Κλινικών που λειτουργούν στην χώρα.


IATRONET.GR

http://www.iatronet.gr/eidiseis-nea/ygeia-business/news/46465/i-axia-tis-ygeias-kathorizetai-apo-ta-apotelesmata-tis.html



 

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ

11/6/2018

Την ερχομενη εβδομαδα

Συνδεθείτε για περισσότερα...

 

UEHP General Assebly, Paris 8/2/2018

Πραγματοποιηθηκε στο Παρισι την Πεμπτη και την Παρασκευη 7 &8/6/2018 η συνεδριαση του Διοικητικου Συμβουλιου και η Γενικη Συνελευση των μελων της UEHP.

Κατα την διαρκεια της πρωινης συνεδριας της ΓΣ και στην ενοτητα Pricing Policy in Europe εγινε παρουσιαση απο τον Προεδρο της ΠΕΙΚ της καταστασης στην Ελλαδα.

Αναλυτικοτερα:

Pricing policy in Europe
The situation in Greece


The pricing policy applied in Greece from 2012 to date is the DRGs (Diagnosis-related group) pricing system.

• An Australia DRGs translation was conducted at the end of 2011, creating the Greek Fixed Consolidated Hospital Bills, as they are called, pricing about 380 diseases, differentiating the prices into diseases with co-existing health conditions and prices without co-existing health conditions and complications, and creating a list of about 750 diseases with the corresponding prices ​​and the corresponding average duration of hospitalization.

For example, we can see on the screen the bile open surgery without co-existing health conditions - complications, (H07X), which has a nominal value of 1.500€ and 6 days of hospitalization while the same operation with co-existing health conditions - complications and blocked bile duct  (H07M), a nominal value of 3.908 € and 11 days of hospitalization.



Also, on the next slide, a respiratory infection without co-existing diseases has a nominal value of 573€ and 5 days of hospitalization (A22X),

while the same respiratory infection with co-existing diseases - complications of moderate severity, a value of 1.040€ and 8 days (A22Mb) and

with disastrous co-existing diseases - complications a value of 1.762€ and 10 days of hospitalization (A22Ma).

Finally, cataract surgery (O16A) a value of 466 € and 1 day of hospitalization.

• All DRGs prices do not include medical fees and they refer to four-bed room hospitalization.

Let me note that if an extension of the days of hospitalization listed on DRGs is needed, then the daily hospital charge is 34,63 € plus 8€ as a daily pharmaceutical expenditure.

• What does the patient pay?

• I mentioned the nominal price because based on our contract with the State Insurance Fund EOPYY we provide a 10% discount for these prices, thus a nominal value of -10%.

 For the resulting figure the patient is charged:

A. with 30% participation of the above price or 50% if he/she is a farmer.

  • That is to say, for Bile patient pays 1.500€ - 10% = 1.350 € x 30% = 405 € and the remaining 945€ is paid by the insurance fund.

From 945€ we offer a discount to the fund as a 5% rebate and a compulsory discount CLAWBACK of 42% =424,30€ is imposed on us which is paid by EOPYY (National Organization for the Provision of Healthcare Services) and 405,00€ paid by the patient, so a total of 829,30 € is paid to the Clinic.

  • Respectively, for the simple respiratory infection the Clinic receives 364,08€ and
  • for the Cataract  296,50€.
  • The patient is charged with the doctor's fee and a surcharge for the clinic to upgrade the room from a four-bed room to a three-bed, double, single or luxury room, charges that vary for each Clinic.
  • All prices include VAT 24%

These prices, in many cases, do not cover the operating costs which involve a high labor cost, approximately 50% of the total cost, the cost of surgical and other consumables and the depreciation of the medical equipment.

For these reasons, either the Clinic is forced to discontinue its operation or to increase its prices according to the patients’ potential, in a difficult period for Greece, thus increasing the private payment.

  • In the years of the memorandum, from 2010 until today, 35 clinics have discontinued their operation in a total of 170 (21%) with 135 Clinics currently operating.

A month ago, the government decided to set up a Commission to consider a new pricing method based on the cost of surgeries and hospitalizations in public hospitals in general, believing that it would depress the costs but also forcing those who choose private clinics, that is the 39% of hospitalization expenses, to pay more.

  • Given that the EOPYY operates with a closed budget while the constantly increasing costs and the constant release of new, very expensive medical equipment lead us to the need for investment, then the economic balance has a negative sign.
  • A problem is, and it will concern us more over the coming years, the aging of the population, the low birth rate in my country, the increase in unemployment (4 million out of 10 million of the population cannot find a job), which means that reduced health contributions and at the same time new medical devices, new diagnostic methods and new drugs, all very expensive, change the landscape of hospital care in Greece, requiring from us to invest in an uncertain economic environment, without the possibility of a bank loan and without provision for depreciation in 3-5 years.
  • For this reason, for the last few months we have been watching the arrival of various funds, American, Chinese, and others of unknown origin.

Already, the well-known CVC fund, since the beginning of the year, has acquired 5 Clinics, accumulating the 27% of turnover, and the acquisition moves continue by changing the correlations in the private health sector in Greece in the coming months.

Latest news from Greece

It is being discussed in the Greek Parliament and it will be voted next week a draft law, which will be the new institutional framework for old and new clinics.

The Commission, which drafted and convened 25 times, was composed of 7 members, 5 Directors of the Ministry of Health, 1 Advocate of the Minister of Health and myself personally as the representative of all Clinics in Greece.

Unfortunately, despite my objections and my constant protests, the draft law lays down the strictest specifications for the operation of Clinics that have been passed so far, with inapplicable specifications for building equipment, medical equipment, medical, nursing and other personnel requirements which will lead immediately, with its adoption on June 15, to the closure of 35 out of the 135 currently operating Clinics.

It also makes any investment unprofitable because it is not possible to depreciate it no matter how many years of operation will pass.

I struggled in its drafting committee and also the next days in the parliament, trying to avert its power at least for current Clinics and asking to apply only to those that will be created in the future.

I hope I will make it.

alt


alt


 

Πολιτικη τιμων στην Ε.Ε

6/6/2018

Στην Γαλλικη πρωτεουσα μεταβαινει αυριο ο Προεδρος της ΠΕΙΚ προκειμενου να λαβει μερος στην αυριανη συνεδριαση του Διοικητικου Συμβουλιου της UEHP και το πρωι της Παρασκευης κατα την διαρκεια της πρωινης συνεδριας με θεμα: Pricing policy in Europe" θα παρουσιασει την πολιτικη τιμολογησης και αποζημιωσης των υπηρεσιων υγειας στην Ελλαδα.

 

Νομοσχεδιο για τις Ιδιωτικες Κλινικες

31/5/2018

Αλλεπαλληλες καθημερινες συναντησεις με στελεχη του Υπουργειου Υγειας, εκπροσωπους πολιτικων κομματων, Τελευταια Συνεδριαση της Επιτροπης αυριο Παρασκευη 1/6/2018 και συσκεψη των Υπουργων Υγειας την προσεχη Δευτερα 4/6/2018 για την διαμορφωση του τελικου κειμενου το οποιο θα σταλει για εγκριση στην τροικα αλλα και σε εμας και κατοπιν, εως τις 14-6-2018, θα αναρτηθει για δημοσια διαβουλευση και στη συνεχεια μετα τις 15/6/2018 θα κατατεθει στη Βουλη για ψηφιση.

Αρκετα απο τα αιτηματα εγιναν κατ' αρχην αποδεκτα, οπως υπαρχουν ακομη και φυσικα η τελικη εγκριση απο τους Υπουργους, τους Θεσμους και την Βουλη.

 

Νομοσχέδιο για «λουκέτο» στις μικρές ιδιωτικές κλινικές – Σε αναμμένα κάρβουνα οι ιδιοκτήτες

Σε… αναμμένα κάρβουνα κάθονται οι ιδιοκτήτες στις ιδιωτικές κλινικές, για το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας που αφορά στο νέο θεσμικό τους πλαίσιο και είναι καθ’ οδόν για τη Βουλή. Το νομοθέτημα, που αλλάζει τις προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών κλινικών, αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, κυρίως ως προς το «πλαφόν» κλινών που οφείλουν να έχουν οι ιδιωτικές κλινικές.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις πληροφορίες και όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα το νομοσχέδιο -καθώς βρίσκεται σε διαδικασία «γράψε-σβήσε» και είναι προγραμματισμένες ακόμη δύο συνεδριάσεις της αρμόδιας επιτροπής-, τίθεται ένα υποχρεωτικό μίνιμουμ 30 κλινών στις κλινικές, με τους εκπροσώπους της αγοράς να υποστηρίζουν ότι η διάταξη αυτή στην πράξη θα οδηγήσει σε κλείσιμο δεκάδων κλινικών. Εκτιμάται ότι περίπου 35 ιδιωτικές κλινικές σε όλη την Ελλάδα είναι μικρότερες των 30 κλινών.

Μια άλλη ρύθμιση που αναμένεται να πυροδοτήσει την αντίδραση των επιχειρηματιών είναι η υποχρεωτική ανάπτυξη Μονάδας Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) τουλάχιστον έξι κλινών σε όσες ιδιωτικές κλινικές είναι άνω των 80 κλινών. Οι ιδιοκτήτες τους κάνουν λόγο για ένα δυσβάσταχτο κόστος. Ενδεικτικά, όπως προκύπτει από τις εκτιμήσεις της αγοράς, η ανάπτυξη μιας ΜΕΘ δυναμικότητας τεσσάρων κλινών κοστίζει 70.000 ευρώ. Πλην του οικονομικού πρέπει να πραγματοποιηθούν αναπροσαρμογές στους χώρους των κλινικών για να δημιουργηθούν οι ΜΕΘ. «Πρόκειται για παρεμβάσεις που δεν είναι ιδιαίτερα εύκολες. Οι κλινικές βρίσκονται στον οικιστικό ιστό, δεν είναι πολύ εύκολο να αρχίσουμε να γκρεμίζουμε τοίχους», αναφέρει στον «Ε.Τ.» ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Ιδιωτικών Κλινικών (ΠΕΙΚ), Γρηγόρης Σαραφιανός.

Η υποχρεωτική δημιουργία ΜΕΘ εκτιμάται ότι υπαγορεύεται για έναν ακόμη λόγο, την αποσυμφόρηση των δημόσιων νοσοκομείων στα οποία σήμερα παρατηρούνται αναμονές για κρεβάτι ΜΕΘ. Υπενθυμίζεται ότι ήδη το υπουργείο Υγείας δεσμεύει κάποιες ΜΕΘ από τον ιδιωτικό τομέα ώστε να βοηθήσει τα δημόσια νοσοκομεία, κάτι που ωστόσο στην πράξη δεν γίνεται, καθώς όσοι ιδιοκτήτες ιδιωτικών κλινικών διαθέτουν ΜΕΘ δεν τις παραχωρούν.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, οι αναπροσαρμογές στους χώρους είναι κάτι εκ των ων ουκ άνευ, καθώς αναμένεται να τεθούν ελάχιστες προδιαγραφές για τετραγωνικά μέτρα της κάθε κλινικής, αλλά και για προσωπικό. Η κάθε κλινική πρέπει να διαθέτει το απαραίτητο προσωπικό ανάλογα με τον αριθμό των κλινών που διαθέτει και όχι με βάση την πληρότητα. Οι παράγοντες της αγοράς εξηγούν ότι το προσωπικό θα προσλαμβάνεται με βάση μια… υποθετική πληρότητα 100%, κάτι που τα χρόνια της κρίσης δεν επιτυγχάνεται. Οι πληρότητες είναι πολύ χαμηλότερες.

ΜΑΡΙΑ-ΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

 

17th Annual Conference HEALTH WORLD 2018

alt

from American - Hellenic Chamber of Commerce

Η Υγεια στη Μετα-Μνημονιο Εποχή

ΕΝΟΤΗΤΑ 6 :Οι Ιατροασφαλιστικες Συμβάσεις ως Μέσο Ελέγχου του Κόστους των Υπηρεσιών Υγειας

του Γρηγόρη Σαραφιανου, Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών Π.Ε.Ι.Κ. και μέλους του ΔΣ της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιωτικών Νοσοκομείων UEHP

 Κυρίες και Κύριοι

Ένα θέμα ουσιώδους σημασίας που απασχολεί όλους όσους εμπλέκονται στον χώρο της υγείας είναι αυτό της κοστολόγησης των υπηρεσιών μας και της συγκράτησης του κόστους, ιδιαίτερα στη σημερινή οικονομική συγκυρία αλλά και στην αυριανή εποχή, την μεταμνημονιακη εποχή, της εξόδου από την κρίση και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Πολιτική ηγεσία, πάροχοι, Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία αλλά και οι Ιδιωτικές Ασφαλιστικές εταιρίες προσπαθούν να συμπιέσουν τα κόστη στις παρεχόμενες υπηρεσίες, χωρίς να υποβαθμίσουν την ποιότητα, την αποδοτικότητα, την αμεσότητα, την ασφάλεια στη λειτουργία τους.

Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι τα δημογραφικά στοιχεία συνεχώς αλλάζουν και μεταβάλουν τις ισορροπίες ενώ παράλληλα οι εξελίξεις και οι πρόοδοι στην ιατρική επιστήμη και συνεπακόλουθα στην ιατρική τεχνολογία τρέχουν με ρυθμούς που μας ξεπερνούν.

Η αύξηση του προσδόκιμου ζωής, η γήρανση του πληθυσμού, η υπογεννητικότητα, η αύξηση της ανεργίας, με συνεπακόλουθο την μείωση του ενεργού πληθυσμού αλλά και των ασφαλιστικών εισφορών για την υγεία και τον καταμερισμό τους σε συνεχώς αυξανόμενο πληθυσμό, με την ταυτόχρονη κυκλοφορία νέων ιατρικών μηχανημάτων, υψηλής τεχνολογίας, για διαγνωστικούς και θεραπευτικούς σκοπούς, οι νέες θεραπείες, τα νέα φάρμακα, όλα υψηλού κόστους, αποτελούν το μεγάλο άγχος για την επόμενη δεκαετία σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και ιδιαίτερα για την πατρίδα μας.

Πρέπει να εξετάσουμε την ΑΞΙΑ της υγείας ως συνάρτηση των ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ, σε σχέση πάντα με το κόστος και δίνοντας έμφαση στην αποδοτικότητα.

Πρέπει να προσαρμοσθούμε στην πρόοδο της ιατρικής επιστήμης και στην ενσωμάτωση των ωφελημάτων από την επανάσταση στην πληροφορική.

Για τον ασθενή αυτό που μετράει για την επιλογή του και την ικανοποίηση του από το σύστημα υγείας είναι:

  • Ο χρόνος αναμονής
  • Η ποιότητα θεραπείας και η διακοπή εξέλιξης της νόσου
  • Η αποφυγή επαναεισαγωγης και
  • η αποφυγή λοιμώξεων

Η επένδυση στην υγεία πρέπει να αποτελεί στρατηγικό στόχο για ένα σύγχρονο κράτος.

Υγιής πληθυσμός σημαίνει ενεργός πληθυσμός, μείωση των δαπανών για νοσηλευτικές υπηρεσίες, εξάντληση του εργασιακού βίου, αυξημένες ασφαλιστικές εισφορές αλλά και εργατικό δυναμικό έτοιμο να προσφέρει στην αναπτυξιακή πολιτική της χώρας.

Αλήθεια, έχουμε καταστρώσει ποτέ στην Ελλάδα ένα στρατηγικό σχέδιο για την υγεία;

Όχι, ποτέ.

Όταν όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες βλέπουν, οδεύοντας προς το 2030, τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν και ετοιμάζουν την αντιμετώπιση τους, δεν πρέπει εμείς, Κυβέρνηση και φορείς, να καταστρώσουμε ένα στρατηγικό σχέδιο της χώρας, για την Δημόσια αλλά και για την Ιδιωτική υγεία, για την επόμενη δεκαετία;

Κυβερνήσεις και Υπουργοί έρχονται και παρέχονται και ο καθένας εφαρμόζει την δικιά του πολιτική, ούτε καν του προκατόχου του, ακόμη και εάν ήταν της ίδιας Κυβέρνησης. Έτσι δεν μπορεί να χαραχθεί πολιτική ούτε φυσικά να δούμε ουσιαστικές και καθοριστικές μεταρρυθμίσεις κοινής αποδοχής.

Πρέπει να προσφέρουμε ποιοτικές δημόσιες και ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας, χωρίς ζημία αλλά με θετικό οικονομικό  πρόσημο όπως απαιτούν οι κανόνες της αγοράς αλλά και η κοινή λογική.


Άρα πρέπει να συμπιέσουμε τις τιμές.

Τις τιμές που αποζημιώνει το κράτος τα δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, τις τιμές που πληρώνει η ασφαλιστικά αγορά, ώστε να έχει τη δυνατότητα για φτηνότερα πακέτα υγείας, τις τιμές που πληρώνει, ως ιδιωτική πληρωμή, ο ασθενής.

Όλα καταλήγουν σε ένα κοινό παρονομαστή, την μείωση από τους παρόχους, ιδιωτικούς και κρατικούς, του κόστους λειτουργίας των.

Βλέπεται, αναφέρω συνεχώς δημόσιους και ιδιώτες παρόχους, δημόσια και ιδιωτικά Διαγνωστικά Κέντρα και Κλινικές, διότι κάποτε το Δημόσιο θα πρέπει να λειτουργήσει με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, διότι οι ιδιοκτήτες τους, που είμαστε όλοι εμείς οι φορολογούμενοι πολίτες, δεν θα πρέπει να υφιστάμεθα λειτουργική ζημία αλλά να έχουμε ένα λειτουργικό κέρδος.

Πως θα μειώσουμε τα κόστη;

Είναι αυτό εύκολο;

Όχι φυσικά.

Ας κατατάξουμε τα κόστη σε κατηγορίες. Υπάρχει το κόστος προμήθειας εξοπλισμού, αναλώσιμου υλικού και συντήρησης μηχανημάτων, το εργασιακό κόστος και το φορολογικό κόστος.

Θα αναρωτηθούμε,  έχει ίδια αντιμετώπιση ο κάθε πάροχος από τους προμηθευτές του;

Όχι βέβαια και είναι λογικό.

Οι οικονομικοί όροι, οι εκπτώσεις, ο τρόπος πληρωμής και συνεπώς οι τελικές τιμές είναι συνάρτηση της ποσότητας, του χρόνου αποπληρωμής και της συνέπειας στη συνεργασία.

Το εργασιακό κόστος θα πρέπει να επανακαθορισθεί και να λάβει υπόψη και τη σχέση με την αποδοτικότητα καθώς και την μείωση των ασφαλιστικών εισφορών.

Φορολογικά, πρωτεύον μέλημα μας είναι η μείωση της επιβάρυνσης του ΦΠΑ από 24% σε 13% και του μηδενισμού του για τους αλλοδαπούς ασθενείς, στα πλαίσια της ποθούμενης ανάπτυξης του ιατρικού Τουρισμου.

Έχουμε αναρωτηθεί γιατί ο μεγαλύτερος πελάτης, το κράτος, οι κρατικές δομές, αγοράζουν στις υψηλότερες τιμές της αγοράς; Ο λόγος είναι η δυσλειτουργία του και η αφερεγγυότητα του. Άραγε ποιος εμπιστεύεται σήμερα να κάνει δουλειές με το Δημοσιο;

Ας επανέλθουμε όμως στα κόστη.

Μειώνοντας τα κόστη, μπορούμε να προσφέρουμε χαμηλότερες τιμές, συμπιέζοντας όλη η εμπλεκόμενη αλυσίδα τα ποσοστά κέρδους της.

Για τις Ιδιωτικές Κλινικές μια βάση συνεργασίας θα μπορέσει να αποτελέσει η χρήση των DRG’s που εισήλθαν στην καθημερινότητα μας το 2012 και μετα από 6 χρόνια έχουν πλέον ωριμάσει, έχουν γίνει αποδεκτά σε πολύ μεγάλο βαθμό και μπορούν να αποτελέσουν τη βάση συζήτησης, διαπραγμάτευσης και συνεργασίας.

Δικιά μας θέση, ως Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών, είναι ότι μια τιμολόγηση DRG’s + 20% πολλαπλασιαζόμενο επι 2, που θα συμπεριλαμβάνει και τις αμοιβές ιατρών, είναι μια βιώσιμη λύση συνεργασίας για νοσηλεία σε τρίκλινους θαλάμους.

Φυσικά θα πρέπει να συζητηθούν οι τιμές κάποιων ολίγων DRG’s που δεν μπορούν να καλύψουν το κόστος των ακριβών υλικών τους και που όλοι γνωρίζουμε σε ποια αναφέρομαι.

Θα πρέπει με τον ίδιο τρόπο να λειτουργήσουν και τα Κρατικά Νοσοκομεία.

Εάν το κράτος δεν μπορεί να λειτουργήσει ως επιχειρηματίας τότε δεν θα είναι επιλήψιμο να δοθεί η λειτουργία τους είτε συνολικά ως νοσοκομεία είτε κάποια τμήματα τους στον Ιδιωτικό τομέα. Ας απαλλαχθούμε από ιδεολογικά ταμπού και από τους φόβους του πολιτικού κόστους και ας κοιτάξουμε μπροστά. Πως ο ασθενής θα απολαμβάνει υπηρεσίες αποτελεσματικές, ασφαλείς, άμεσες, τη στιγμή που τις χρειάζεται και όχι μετα από μήνες που μπορεί να έχει αποδημήσει.

Πάνω και πρώτα από όλα η υγεία των συνανθρώπων μας.

Ολοκληρωνοντας τις σκέψεις μου, με συμβάσεις που θα στηρίζονται στις προτάσεις μου, έχουμε ελεγχόμενο κόστος υπηρεσιών υγείας,  που δίνουν την δυνατότητα για προσιτά πακέτα νοσηλείας από τις ασφαλιστικές εταιρίες.

Η άποψη που έχει ακουσθεί ότι ενδεχόμενα ΣΔΙΤ Ιδιωτικών Ασφαλιστικών Εταιριών και Κρατικών Νοσοκομείων είναι η λύση, διότι θα αναγκάσει τις Ιδιωτικές Κλινικές να μειώσουν τις τιμές τους, θεωρώ ότι είναι ανεφάρμοστη και ουτοπιστική.

Θα απομακρύνουν τον πληθυσμό από την Ιδιωτική ασφαλιστική αγορά διότι θα τους στερήσει την πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες ενώ παράλληλα τα Ιδιωτικά Θεραπευτήρια θα προσανατολισθούν σε άλλες λύσεις διότι δεν θα είναι εφικτή η προσφορά υπηρεσιών τους σε ζημιογόνες τιμές.

Σας ευχαριστώ πολύ.

 

 

HEALTH WORLD 2018

alt

ΤΡΙΤΗ 12/6/2018 12.30-13.30
iNTERCONTINENTAL HOTEL
Live streaming at www.amcham.gr

Η Υγεια στη Μετα-Μνημονιο Εποχή...
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 :
Οι Ιατροασφαλιστικες Συμβάσεις ως Μέσο Ελέγχου του Κόστους των Υπηρεσιών Υγειας

του Γρηγόρη Σαραφιανου, Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών Π.Ε.Ι.Κ. και μέλους του ΔΣ της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιωτικών Νοσοκομείων UEHP

 

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ

6/6/2018

Ολοκληρωνεται σημερα η διαβουλευση θεσμων και Υπουργων Υγειας για το τελικο σχεδιο του Νομοσχεδιου για τις ιδιωτικες Κλινικες.

 

ΕΟΠΥΥ νεες δρασεις

31/5/2018
Προσκληση για συναντηση στον ΕΟΠΥΥ απο την Διοικηση του για την παρουσιαση νεων δρασεων την ερχομενη Τριτη 5/6/2018


 

Ετησια Γενικη Συνελευση ΣΕΒ

Στην ετησια Γενικη Συνελευση του ΣΕΒ για το 2018,στο Μεγαρο Μουσικης, προσκεκλημενος του ΔΣ εκπροσωπησε την ΠΕΙΚ ο Προεδρος της.
Την εκδηλωση τιμησε με την παρουσια του ο Προεδρος της Δημοκρατιας και μιλησαν ο Πρωθυπουργος Α. Τσιπρας και ο Γερμανος Υπουργος Εξωτερικων και πρωην Αντικαγκελαριος Gabriel Sigmar. Αντικειμενο των ομιλιων η αναπτυξη μετα τα μνημονια και οι επενδυσεις.

alt

alt

alt

alt

 

Ανεφάρμοστο και αντιαναπτυξιακό το Νομοσχέδιο για τις Ιδιωτικές Κλινικές

Πιθανότατα θα ξαναγραφτούν κάποια άρθρα λόγω των αντιδράσεων που έχουν προκληθεί. Πρόταση να ισχύσει μόνο για τις νέες κλινικές.

Δημοσίευση: 24 Μαΐου 2018

Γράφει: Καραγιαννοπούλου Δέσποινα
Επιχειρηματικό Ρεπορτάζ Υγείας

Aύξηση τετραγωνικών, τουτέστιν "γκρεμίσματα", αγορές νέων μηχανημάτων βάσει καινούργιων προδιαγραφών, οι εξωτερικοί συνεργάτες -γιατροί θα έχουν ιδιωτικό συμφωνητικό που θα κατατίθεται στην Διεύθυνση Υγείας της κάθε Περιφέρειας, το προσωπικό θα "βγαίνει" με βάση των αριθμό των κλινών που εμφανίζονται στην άδεια λειτουργίας και άλλα πολλά, απαιτεί το Νέο Νομοσχέδιο για της κλινικές του Ιδιωτικού Τομέα.

Σε συνομιλία που είχαμε με παράγοντες του κλάδου, μας ανέφεραν ότι το Νέο Νομοσχέδιο είναι αντιαναπτυξιακό διότι το κόστος είναι μη αποσβέσιμο λόγω και των γενικότερων συνθηκών ανεξάρτητα της οικονομικής επιφάνειας του επενδυτή. Όπως μας ανέφεραν, ζητά αύξηση των τετραγωνικών στα δωμάτια των ασθενών, στις μονάδες εντατικής θεραπείας, στα εργαστήρια κ.λπ. σε κλινικές που στην πλειονότητά τους λειτουργούν μέσα σε πόλεις (αστικό ιστό) και ως εκ τούτου πολεοδομικά δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη συγκεκριμένη απαίτηση.

Την ίδια στιγμή, κάθε κλινική πρέπει να διαθέτει προσωπικό ανάλογα με τον αριθμό των κλινών που υπάρχουν στην άδεια λειτουργίας της επιχείρησης και όχι με βάση την πληρότητα. Η οποία, για αρκετές επιχειρήσεις είναι μειωμένη έως και 80% συγκριτικά με ότι εμφάνιζαν πριν από 10 χρόνια.

Όλο το προσωπικό θα εργάζεται με εξαρτημένη εργασία, ενώ για τους εξωτερικούς συνεργάτες θα πρέπει να γίνεται ιδιωτικό συμφωνητικό συνεργασίας με εμφανείς όλους τους όρους, το οποίο θα κατατίθεται στην Διεύθυνση Υγείας της Περιφέρειας που ανήκει η κλινική. Απαιτείται η αγορά επιπλέον μηχανημάτων, ενώ αναγκαστική γίνεται και η διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου. Παράλληλα, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για την περίπτωση της μετεγκατάστασης, δηλαδή τι ισχύει.

Μολονότι το σχετικό Νομοσχέδιο πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή την ερχόμενη Παρασκευή για να ψηφιστεί στις 14 Ιουνίου, οι πληροφορίες μας είναι ότι βρίσκεται ακόμη στη διαδικασία γράψε-σβήσε.

Όπως ακούγεται, οι προδιαγραφές που απαιτούνται και οι οποίες σχεδόν στο σύνολό τους δεν μπορούν να εφαρμοστούν αντικειμενικά σε συνδυασμό με τις υψηλές επενδύσεις που πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις- καθώς διαφορετικά μπαίνει λουκέτο- οι οποίες όμως πενταπλασιάζουν το λειτουργικό κόστος,  καθιστούν το νέο Νομοσχέδιο ανεφάρμοστο.

Η πρόταση που πρόκειται να γίνει από τον ιδιωτικό τομέα είναι όλες οι παλιές μονάδες να συνεχίσουν να λειτουργούν με την παλιά νομοθεσία -και στην περίπτωση της οποιαδήποτε τροποποίησης- και το καινούργιο νομοσχέδιο να ισχύσει μόνο για τις νέες.

 


 

Σύνδεση



Χρήσιμοι σύνδεσμοι

 

Δημοσιεύσεις